Nrates işlemlerinizi yapın bence araştırın ücretsiz izne çıkabiliyorsanız(sözleşmeli olduğunuz için) ücretsiz izne çıkarsınız belli süre veya ailenizde sağlık durumu varsa sağlık özüründen gidebilirsiniz bence fırsatı kaçırmayın ben de eşimi bıraktım bebeğimle yalnız kaldım .bir de milli eğitimle görüşün belki şehir merkezine de görevlendirme yapabilirler