birinsan14 E devlette PTT işlemleri kısmında aile bakanlığından yatan para diye çıkıyor tıkladığınızda yukarıda hesabıma aktar var orada gireceğiniz IBAN numarasına 3 TL kesinti ile hesabınıza geçer boş yere PTT ye gitmeyin.
dmr-mne denizkabugu18 teşekkür ederim bu bilgi için bnde temmuzda doğum yaptım hâlâ yatmamış görünüyor gidip bir sorayım
denizkabugu18 dmr-mne rica ederim sorun pptye inşallah uatmışfı bende e devletde bekledim ama boşuna PTT den aldım cıkmış yanii paranın bereketi ini gör