Mgf Merhaba anneler 28 eylülde doğum yptım ama hala doğum parası yatmadı ödeme aşamasında yazıyo İnternette 55 gün içinde yatacağı yazıyo neden yatmamıştr
denizkabugu18 Mgf merhaba bende agustos da doğum yaptım kasımda aldım e devletde öyle yazıyor ama ben gidip PTT den aldım sizde Bi sorun gelmiş mi die
Merveyzc1 Mgf Doğumdan sonra 3 ay içinde almıştım ptt gittiğim de yatmadı dediler aynı gün içinde farklı ptt ye gittim aldım parayı ve parayı aldığım halde halen e devlette ödeme aşamasında yazıyor
Sutlukahveeee denizkabugu18 doğum raporunu vermek gerekiyormu parayı almak için acaba benimde yatmadı daha 22 Eylül de doğum yaptim
Mgf denizkabugu18 eşim şimdi pttye sormuşta yatmış sistemde öyle yazıyormuş 11. Ayda yatmış biz yatmamamştr diye bkliyoduk teşekkür ederim
dmr-mne denizkabugu18 teşekkür ederim bu bilgi için bnde temmuzda doğum yaptım hâlâ yatmamış görünüyor gidip bir sorayım
denizkabugu18 Sutlukahveeee pttye gidin isterseniz ben Cok bekledim para gelmiş ve PTT den aldım yani e devletde öyle yaziyor
Ggulmez Mgf ben de 9 eylülde doğum yaptım, yatmadı sanıyordum, bir arkadaşı edevlete ptt kurum ödemeleri yazın demiş, iki gün önce öyle baktım yatmış meğer benim para🤭 banka hesabıma geçmesini istedim, ertesi gün hesabımdaydı.