Duyulurum brmelekannsi fiyatından dolayı alamıyorum artık ama Orkid platinum kullanıyordum gayet memnundum.
35lavanta brmelekannsi orkid oldum olası beni tahriş eder hiç kullanamam parfümlü şeylerde önerilmez birkereden biley olmaz kullanın ama devamlı olmamasına özen gösterin.. ben hep kotex kullandım ve çok memnunum
Selin1234 brmelekannsi ben asla ne orkid ne molpet bunların hiç birini kullanamıyorum tahriş ediyor oyuzden hep sleepy kullanıyorum
Birkullanici brmelekannsi normalde hep kotex kullanıyorum bu defa indirim var diye sleepy sipariş verdim lohusayken bikaç kez kullandım tahriş etti. Bidaha regl olursam kotex 👍😊
Adenveannesi Dgndrmz ben öyle bir sorun yaşamadım inceleri de var diğer markalar aşırı yara yapıyor bana
Arasinannesiyim brmelekannsi Ben hic bir marketin orkidini kullanmiyorum. Sleepy orkid kotex vs.vs. Tiensin pedini kullanıyorum okadar memnunum ki uzerinde bulundurdu yesil serit sayesinde enfeksiyon varsa bile gideriyor.
Arasinannesiyim -_-hUysUzvetatlikadin en en en emici olan Tiensin pedi. Internnetten bur arastir istersen sağlığa hicbir zarari yok 😊