Denizanasi92 biranneebirbeek11 ben almadığıma pişman oldum bazen çok yoruluyoruz her yere gitmeye çalışıyor. Gelişimi açısından iyi bir şey mi bilemiyorum ama lavaboya falan giderken hep endişeli koşarak gidiyorum
biranneebirbeek11 Denizanasi92 Anaokulu öğretmeniyim gelişimini kısıtlayan bir engel yok hatta kendi alanı olduğunu biliyo fakat gene insan kararsız kalıyo ama sanırım alicam 😊
dg34 Evet maddi durumunuz iyiyse alın ama çok uzun kullanılacak birsey değil ben 1 yaştan sonra kullanamadım 7 aydan başladım ama işe yaradı içinde durmak istemiyordu kafasını her yere çarpıyordu o yüzden aldık
Denizanasi92 biranneebirbeek11 evet bazen iyi bilinen bir şey bebeğe iyi gelmiyor. Ben de onu kastettim. Ama keşke alsaydık diyoruz biz şuan heryere giriyor saldırıyor ikinci el alabilirsiniz biraz pahalı en azından kullanamazsanız daha uygun fiyatlı olsun .
-_-hUysUzvetatlikadin biranneebirbeek11 pahalı diye alamamıştık fakat düşününce sanki bana çocuğu kısıtlıyormuşum gibi gelmişti çıkmıştı tamamen aklımdan. Ama şimdi diyorum ki acaba alamamakla hata mı etmişim çünkü ne ayıptır söylemesi rahatça tuvalete gidebiliyorum ne yemek yapabiliyorum yaramazlıkları bitmiyor en azından öyle birşeyin içine koyup işimi yapardım şuan mesela hiç bir şekilde tutamıyorum çok özgür kısıtlabsa bile kurtulabilecek yol buluyor kendine bak senin ki küçükmüş eğer alacaksan kendini iyi hissedeceksen geç kalma
biranneebirbeek11 -_-hUysUzvetatlikadin evet bende öyle düşünüyorum şimdiden çok hareketli bir bebek birkaç ay sonrasını düşününce işime yariycak gibi duruyo fiyatlar uçmuş ama
-_-hUysUzvetatlikadin biranneebirbeek11 ikinci el alabilirsin veya dolap a bakabilirsin geçen ben biley aldım aynısı trendyolda var dedim satıcıya satıcı o biziz dedi dolapta komisyon azmış diye oradan da satıyorlar fikir olsun diye söyledim
asiltonunmommysi biranneebirbeek11 ben bahçemiz için aldım orda iyi oluyordu belli bi oyun alanı yapıp rahat etmiştim ama evde çocuğun kısıtlanması taraftarı değilim
biranneebirbeek11 asiltonunmommysi bende kısıtlama taraftarı değilim şuan sürekli yanyanayiz ama evim büyük mutfağa bile gidemiyorum hep yanımda ama yalnız bırakamıyorum en azından işimi yapana kadar içinde oynar diye düşündüm yoksa evin içinde dilediğince dolaşsın kısıtlamam
Ucansupurge biranneebirbeek11 sürünmeye başladığı zaman koltuk altlarına kaçmaya başlamıştı o zaman alıp çitin içine koyuyordum hiç alisamadi çok ağlıyordu. Bende çok üzüldüm bozdum çiti öyle duruyor şimdi 🤗
Morbalon biranneebirbeek11 bebek özgür olsun evi gezsin keşfetsin isterim ben. Evi ona uygun şekilde güvenlikli hale getirmek gerek.
Gulcineliz Morbalon 1morportakal bizimde duşakabin var düz zemin banyoda vakumlu olduğu için yapışıyor. O şekilde banyosunu çok rahat yaptırıyorum. Oyuncağı elinde sakin kalıyor en azından.
Gulcineliz Morbalon saatlerce bebek çit içerisinde kalmıyor ki. Kafes değil aksine oyuncakları ilgisini çekiyor ve kendi kendine oynayabiliyor kısıtlı sürede olsa.