Kızım 8 aylıkken oyun çiti aldık. Mat ile birlikte kızıma güvenli, oyuncaklarının olduğu renkli bir alan yarattık. Oldukça büyük oldu. Kızım emeklemeye çalıştığı dönem hiç aklım kalmadı. Tuvalete gidebildim, yemek yapabildim kendi oyuncaklari ile oynadı. Çitlere tutunarak kalktı ve bacak kasları gelişti. Yürümeye başlamasında çok katkısı oldu. Şuan 16 aylık televizyona tırmandığı için çitlerin bir kısmını bariyer olarak kullanıyoruz. Saksıyı koruma altına aldık. Şuanda hala oyun matında oyuncaklayla oynuyor. Kaydırağı orada. Kızımın sabah uyandığında ilk koştuğu yer. Ben kızıma tek baktığım için çok rahat ettim. Şimdi olsa yine alirdim.