Rez Gktrk_ege25 doğru gece değişmeyin ki anlasın uyuduğunu ben de tam 3 4 aydı açamadım gece e yapmadı da yani alıştı
Sedefe Gktrk_ege25 ben geceleri büyük tuvaletini yapmadığı sürece hiç değiştirmedim ilk doğduğu zamanlar eğer çişini üstüne geçirirse değiştiriyordum yoksa almıyordum şu an oğlum 18 aylık geceleri asla altını almıyorum