Deletedmom_78 ilk başta ödemeler ay sonunda yatardı. Sonra o ayın ödemesini bir sonraki ayin ilk haftası vermeye başladılar. Biz Aralık ayının ilk haftasında Kasım ödemesini almıştık. Bu hafta yatarsa da Aralık ödemesini almış olucaz. Aslında olması gerekeni yapacaklar. Yani ocağın sonu ya da artık nasıl yapılır bilmiyorumm belki Şubat başı yine Ocak ödemesini alicaz.