tombikdonerkankasiiskender Cumaya kadar yatacakmış kızlar haberiniz olsun yılın son kabine toplantısında açıklanmış 👍🏼
Balkupum2505 tombikdonerkankasiiskender acaba zamlimi olacak çünki ocak ayinda zamli verilecegi söylendi derya yanık birde hediye olarakta bir miktar yatiracaklarini söylemisti
elifinannesi95 tombikdonerkankasiiskender benim Aralık 6 altısında başvurum kabul edildi ama yatmadı daha benim de yatacak ☺️
eymeninannesi11_ tombikdonerkankasiiskender evet bende duydum Cuma’ya kadar yatacakmış ama zam 2023 de sanırım
tombikdonerkankasiiskender Balkupum2505 bence zam ocaktan sonrakinde olur tam bilmiyorum hediye dedikleri ulusal aile ziyareti diye verdikleri 500 lira mı acaba
ugurbocegmm elifinannesi95 bereketli olsun 🌺 5. Reddi aldım gene başvuracagim. Açıklama kısmına ne yazıyorsunuz 😔🙏
Balkupum2505 tombikdonerkankasiiskender valla onu bilmiyorum tv8de bir aciklamasina denk geldim calismalarimiza basladik hesiye olarakta bir miktar dusunuyoruz dar gelirliye demisti
PinarAren iki_prens_annesi bu ay alinan zaten Kasım parasiydi Aralık ödemesi değildi. Geç yatiriyorlar
iki_prens_annesi PinarAren onu biliyrmda hani aralik ayininkini ocakta veriliyo diye dusundm o yuzden bu ay iki kez oluyo sanirim
PinarAren eymeninannesi11_ yoo etmediler ki zaten sehirdisindaydim. Bana 8 Kasım da 400 yattı anneme 15 Kasım’da 500 yattı. Ona da giden olmamıs. Herhalde sosyal yardımlaşma da kaydı olanlara falan verdiler
tombikdonerkankasiiskender eymeninannesi11_ bana kadın geldi kapıya bir kaç soru sordu gitti iki hafta sonrada para yattı
PinarAren eymeninannesi11_ valla devlet bu naptigi belli değil. Mesela annemin benden daha fazla ihtiyacı olmasına rağmen ona yatmadi sandık bir hafta yattı ona para.