Kyselz hepsine detaylıca cevap vereyim. Öncelikle oğlum alerjik bir bebekti beslenemiyordum ayrıca belirteyim başta bunu da elbette sütte azalma da olmuştu neler yaptım hepsini anlatayım .
Günde 8 kez 3 saatte bir sağım yaptım, süt gelse de gelmese de mutlaka sağım yapmanız şart. Gece alarm kurup kalkıyordum, başta yola 6 ay anne sütü alsın en azından diye çıktım ama Allah nasip etti. 24 ay anne sütü aldı tosunum🤩süt sağım makinem lansinoh tekli elektrikli idi ilk 1 yıl, daha sonra çekim kuvveti azaldı ucu oluyor beyaz valf deniyor belki gevşemiştir o yüzden çekmiyprdur diye düşündüm ama yine çekmedi. Sonra lansinoh manuel pompa aldım, ben çıkarttığı miktarı da ölçmüştüm aynı oranda sağım yapıyor hani elektrikli daha çokçıkartıypr diye düşünmeyin. Başta alışmam zor oldu ellerim ağrıdı ama sonra çok kolay oldu zira bebek yürümeye başladıktan sonra bi koltukta oturup yarım saat sağım yapamıyorsunuz izin vermiyor. Ayakta otururken oyun oynarken de sağım yapabilme imkanı oluyor manuel pompada . Sağım yaparak süt azalmaz nasıl azalır süt günde 1 ya da 2 kez sağım yaparsanız azalır, mesela bazı annelerimiz burada okudum diyor ki bir göğüsümden süt çıkıyor diğerinden çıkmıyor ben de hep aynısını sağıyorum ya da dolmasını bekliyorlar öyle sağıyorlar yanlış bu, çıksa da çıkmasa da yarım saat sağım şart. Her iki göğüs. Bebeğim alerjikti başta belirttim ayrıca çalışan anneyim hem yorgunluk hem de beslenemediğim için sütte azalma oldu çok şey denedim anne tarifleri burada verilen tarifler ilaçlar damlalar çaylar hiçbiri işe yaramadı. Doktora gittim anlattım solgar brewer yeast b12 iç bu artırmazsa hiçbir şey artırmaz dedi günde 6 tane içiliyor sabah öğle akşam olmak üzere 2 şer tane yemekten yarım saat önce . Alerjik bebeği olan anneler içebilir yan etkisi ypk sadece siz b12 değerlerinizi ölçtürün 6 ayda bir. 🤩başka sorunuz varsa bekliyorum