@asiltonunmommysi yaa evet o ilk 3 aylık dönem Allahımmm geçmek bilmemiştii. Bende hatırlayınca bir ürpermiyo değilim ama bir yandan da kızım tek kalmasın kardeşlik duygusunu tatsın biz olmadığımızda beraber destek olsunlar birbirlerine diyorum. Bakalım rabbime bıraktım artık 😊🙏🏻