Bende baştan beri hipp combiotic kullanıyorum 3 aylık olucak 6 kiloyu geçti ilk çocuğumda da hipp kullanmıştık. Ama bunda bi kusma durumumuz var sanki yaramıyır gibi hisediyorum ama kilo alımı da iyi bilemedim. Bir bebelac denesem mi diyorum ama mama karşılaştırmalarında bebelacta vitamin değerleri biraz düşük oldğunu okudu