_YanakReisinAnnesii Annekizz arkadaşım şehir hastanesinde 2 normal doğum yaptı ve çok memnun kaldı. Gatayı bilmiyorum malesef
balkizannesiiiii Annekizz sehir hastanesinde ozel gibi dogurdum orayi oneririm canim gata hakkinda fikrim yok
Neziha122 Annekizz Zübeyde Hanım etlik te oldum memnun kaldım yani herkes kötü diyordu hiçte öyle diğildi
Defnedamla 5 yıl önce ilk dogumum etlik Zübeyde de olmuştu ve çok kötüydü 3 ay önce Bilkent şehir hastanesinde yaptım çok fazla insandan kötü olduğunu duydum çok korkuyla gittim ama çok şükür özelden bile daha iyidi diyebilirim