Annekizz ben hacettepede dogum yaptim canim ameliyathanedeki ebeler doktorlar o kadar tatliydiki sanci odasina kimseyi almadilar ama kendileri surekli gelip gittiler hatta canım sıkılmasın diye bana sarki actilar dogum yaparken elimi tuttular tirnaklarim gecmis resmen kadinin eline ama gıkını cikarmadı hastane odasindada cok guzel ilgilendiler cok memnundum ben ozel doktora gittim orda ama doguma para vermedim sadece özel odaya para verdim