Oğlumu 3 aylıkken sünnet yaptırdık aynı sizin gibi psikolojik olarak kendim hazır değildim ama erken olması gerektiğini biliyordum.Biz özel bir klinikte yaptırdık.Gitmeden 1 saat öncesinde doktorumuzun önerdiği uyuşturucu kremi sürdük.Sonrasında gidince lokal anestezi verildi bölgeye ve lokal anestezi verilirken inanılmaz ağladı o sırada vazgeçecektim eşim ikna etti.Sünnet işlemi sırasında eşim işlemi izledi ben oğlumu biberon ile besledim yanımda hışırtılı kitap götürmüştüm onunla oynattım.İşlemden 2 saat sonra Calpol verdik doktorumuz 1,5 çay kaşığı verin demişti sadece 1 kes verdik ve bidaha ağrısı olup ağlamadı.Antibiyotikli krem ve sarı kantaron yağı kullandık.Aynı zamanda karton bardağı kesip sünnetli bölgenin üzerine koyduk bezinin temas etmemesi için.4.günde dikişleri erimeye başladı 1 haftada tamamen iyileşti ama tedbir amaçlı sarı kantaron yağını 15 gün kullandık.Aynı zamanda doktor bölgenin deri yapışmaması için ger çekme masajı önermişti onu da uyguladık.Yaptırırken çok zorlandım ama iyiki tam dönmeye başlamadan yaptırdım hatta daha erken yaptırmadığım için çok pişmanım.