Kzılar bebişim 2ay 25 günlük.1-2 hafta sonra sünnet ettirmeyi dusunuyorum ozel de.lakin ben cok hassasım hanı nasıl baş edıcem arkadasmın bebişi oldu sünnet gordukce gozlerım doluyo.bide sormak istediğim şey aslında ne kadar zamanda iyleşti.nasıl başa çıktınz pıskolojık olarakta.ozeldemi devlette mi nasıl yaptırdınz? Memnun kaldığınız olumlu yorumlardan bahsedermısnz🙏🏻🥺🥺