Çalışmayla ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Ben 3 gün çalışıyorum.18 aylık olana kadar da kendim baktım şu an 25 aylık. Babası varken benim yanıma asla gelmiyor. Git şurdan diyor ah yapıp vuruyor benim de bir çözümüm yok kaç kere ağladım. Bir çözüm bulursanız siz de bize akıl verin. O kadar emek verdiğin sevdiğin çocuğuna sarılamıyorsun. Evde yalnızken bu şekilde değil ama babası olduğunda sürekli beni kovalıyor