Kızlar 20aylık oğlum anneme çok düskün nöbet usulü çalışıyorum 24saat gidiyorum 3gun evdeyim annem bizde kalıyor ben evdeyken de benden yemiyor bende uyumuyor..eşimde işe gidip geliyor ama onunlarasi daha iyi beni annesiolarak görmüyor resmen çok moralim bozuluyor bu çocuk beni asla sevmicekmi ağlasa canı yansa bile anneannesini istiyor ben alsam çığlık atıyor …bu durumdan memnun değilim içimi dökmek istedim emmiyor zaten .Eşim bile sana gelmio sende durmuo bana ver dio bişi olduğunda kötü hissediyorum açıkçası…bu durumu yaşayan varmi