defnes32 kızımı o zamanlar tam ekran bağımlısı yapmıştım. Sürekli Instagramdan anneleri takip edip önerdikleri oyuncakları alıyordum,oynamiyordu ve yine ekran dayiyordum. Moralim bozuluyordu çünkü onlarin çocukları oynuyor ama benimki hiç ilgi gostermiyor.Sonra farkettim ki bu kişiler sadece reklam yapmak için tanıtım yapıyor. biraz daha basit oyuncaklar almak daha doğru ,onlara uymasaydim çocuğuma göre birşeyler bulurdum,ilgisini çekerdim belki. 2 yaşına kadar insan ilişkileri hiç iyi değildi, ben ve babası hariç hiç kimseyi benimsemiyordu,teyze hala dayı.. hiç yanaşmadı.. 2 yaşından sonra yavaş yavaş oyun kurmaya, kap kacakla oynamaya falan başladı ve tvyi kestik. Evladım çok sukur etrafındaki insanlarla iletişim kurmaya başladı,teyzesine halasına yanasmaya başladı.. daha güzel cümleler kurmaya başladı.. yani bu yazımda sana verebileceğim bir tavsiye olamadı malesef ama ekran çocuğu çok geriye çekiyor,tek taraflı iletişime alistiriyor..umarım bunu yapmak zorunda kalmassin