Ceylanbetul vallahi eş çok önemli. O destek verirse güzel gidiyor. Bizim ev harici herkes saçma buluyordu. Nereye gitsem yada kim gelse sürekli konuşuyor. Eşim benden önce herkese cevabı verdiği için belki de benim üstünde aşırı bir güven ve rahatlama oldu biz net olduk her gittiğimiz yerde ilk işimiz TV kapatmalarıni rica etmek oldu. Yani sürekli kitap okuduk iş yaptık pandemiye de denk gelmişti ama ablası da vardı. Sürekli zaman geçirecek birşeyler bulmaya çalıştık. Zor oldu evet bazen iş yapamadım,yemek yapamadım, ablası ile çok ilgilenemedim, derslerine bakamadım ama ablası kendini idare etti oyuzden diğer kalan ev işleri de hiç önemli değildi benim için 😊 aslında ben 2 yaş diyordum, ama 2 yaşında iken ikili cümleleri çok basitti. Anne gel, hadi git gibi.. buda bana yetersiz geldi. Sanki açarsam hepsi gidecek gibi düşüncesi vardı. Çok şükür 28 aylıkken döküldü. Ondan sonra da dedim 3 yaşı bekleyelim acelemiz yok.. şuan bile açtığım da daralma geliyor 🤦🏻♀️🙈 ama öyle çok düşkün değil. Niloya, rafadan tayfa sevdası var. Onlar yoksa kapatıyor, yada biraz izleyip hadi kapat basım şişti diyor 😊🙈 inanın TV olmadan herşeyi öğreniyorlar. Yani burda bı tayfa var nasıl şarkı öğrenecek,nasıl oynayacak vs. Benim oğlum 28 aydan sonra bütün tekerlemeleri ezberledi. Şuan o kadar çok tekerleme biliyor,şarkılar biliyor ki bunun sebebi sizin ona verme, öğretme şekliniz.. Benve sizde yaparsınız. Çünkü öncelik anne de. O istemiyor ise düzen çok kolay geliyor 😊