Yaso1_ Usnac1995 inşallah böyle güzel devam edersiniz benim bebeğim en başından beri uykuyu seven bebek olmadı yatıp iki saat uyuduğu olmadı çokta gazlı hâlâ geçmedi ama 3. Ay girdiğinden beri daha bi değişti uykular iyice kısaldı
Usnac1995 Yaso1_ bazen bizimde tutuyor inat bir kaç kere oldu gerçekten çok zorlandım. Her gün böyle olanlara sabır diliyorum.