Yaso1_ Ay 18 günlüğüz 3. Ay girdiğinden beri düzen falan kalmadı uykuya direnme sürekli mızmızlanma durduk yere ağlama ne Zaman bitecek 4. Ay atağı mı yoksa 4. Ayda da devam mı ediyor kızlar
NoOne Yaso1_ melisa çayı iç bacım çocuğu rahatlatıp sakinleştiriyor, uykuya kolay geçiyor emziriyorsan bi şans ver derim
Yaso1_ Uykular bir saati bulsa şükür diyorum gece uykusuna 9 da geçiyor 10 da geri uyanıyor uyutamiyorum ağlıyor kıyamıyorum da
Momomom Hayır 4. Ayda tekrar atak olmaz canım merak etme Allah kolaylık versin inşallah çabucak biter
Haffuse Ayni konuyu ben de acacaktim… 10.aya gele dek bi bekle😪 o gune dek yasadiklarimiz atak degilmis, balli borekli zamanlarmis… Su an besiginin basinda uykusunun gelmesi icin dua ederek nobet tutuyorum🤣🤣🤣 Dakika sayiyorum resmen
Ipek-Huriye Kizim simdi 5 aylik oldu. Biz de gecirdik o donemi ama nasil gecti hatirlamak bile istemiyorum. Allah kolaylik versin gececek ama sabretmeniz lazim. Bizim tam 5 hafta surdu. Bebekten bebege degisiyormus ama. İnsallah sizin o kadar surmez.
Usnac1995 3 ay 1 günlük ben. Aşırı tırsıyorum 😂 Gündüzleri kucak istesede genel olarak sakin. Gece de 2 kere falan kalkıyor emip geri uyuyor çoğu zaman. Bazende gazı oluyor uğraşıyorum ama böyle çok rahatım. Maşallah hiç çekmedim uykudan vs. Ama daha sevinmek için çok erken sanırım 😂
Yaso1_ Usnac1995 inşallah böyle güzel devam edersiniz benim bebeğim en başından beri uykuyu seven bebek olmadı yatıp iki saat uyuduğu olmadı çokta gazlı hâlâ geçmedi ama 3. Ay girdiğinden beri daha bi değişti uykular iyice kısaldı