Bebegim_28 banada cevremdekiler komşularım arkadaslarim akrabalarımiz falan bi çocuk bu yaşta bunları bilemez sen bunun bı IQ suna baktır bunun verdiği sorular cevaplar 4-5 yaş çocuğu gibi diyorlar. Fakat bana göre gaayet normal kızımın gelisimi .Ben gerçek anlamda ilgilendigimi düşünüyorum çocuğumla bunun tabiki katkısı çok büyük 8 aylık olduğu gunden beri hergun etkinlikler aktiviteler hazırladım yaptırdim ana okulu ogretmenlerini gececegim yakında kızım uyurken ona etkinlikler hazırlıyorum ki ertesi gün oynasın ogrensin diye, artı olarak dogdugundan beri kitap okuyoruz ilk ek gıda tadimi bile kitap olabilir o derece😂 kendi kitaplari getirip okumami istiyor ve inanilmaz öğrenmeye açık araştırmacı bir çocuk herşeyin nedenini sonucunu ogrenmek ister, gökyüzüne gezegenler toprak ve hayvanlara inanılmaz derecede meraklı tatmin olana kadar da bir konu hakkında sorular sorar, çocuk kendi istiyor kapiyor bende veriyorum ekstra birşey vermiyorum .Beyinler açık ve taze bunlar çok normal şeyler sadece zeki olduğu konusunda hem fikirim bu tarz benimki gibi çocukların bazı yaşıtlarından 1 kaç yaş önde gidiyorlar fakat şuan ki alfa kuşağı çocuklarinin çoğu zaten çok fazla zekiler