Kızım hemen hemen yaşını geçer geçmez konuşmaya başladı, 18.ayibda herşeyi konuşuyordu.. Şuan 25 aylık suphaneke duasıni da ezberledi.. 20 ye kadar (bazen karıştırsa da) sayıyor. Tüm renkleri biliyor. 2 3 şarkı ezberledi aklınıza ne gelirse konuşuyor. Babaannesi yola çıkarken bi dua ezberletmis onu okuyor.. Bana diyor ki anne sen hayatımda gördüğüm en güzel annesin hiç senin gibi anne görmedim🤭 yani aklınıza ne gelirse onu konuşuyor bi yetişkin gibi, babası ile tartisinca bana anne sen ona bakma diyor 😂😂geçen de bi ebe arkadaşım gördü bana diyor ki bu cocugu ziyan etme bu çocukta var bişeyler diyor.. Sizce normal bi gelişim değil mi iki yasa göre (elbette her çocuğun gelişimi ayrı bunu biliyorum)yoksa üzerine mi düşülmeli.. Bilemedim, fikirlerinize ihtiyacım var