tugbac evin sıcaklığına göre değişiyor. Geçen yıl sobalı evdeydik altına pijamalarını giydirip üzerine uyku tulumu giydirirdim ve ince bi battaniye örterdim. Battaniye de dönmesi daha kolay. Bu sene doğalgazlı evdeyiz sade zıbınla üzerine uyku tulumu ile yatırıyorum ve üstüne ince battaniye. Eğer yorgan örtersem direk zaten terlediği belli oluyo . Saçları ıp ıslak oluyor içi filan çok terliyo kendini belli ediyor terlediği çok sıcak olduğu. Ama biz 2,5 tog kullanıyorz ince olanlardan alma kullanılsz oluyor