Bendeanneoldum Denes gayet iyi meme ve mama şeklinde gidiyorum 2 aylığız kilomuz ve gelişimimzde gayet güzel
Lilan Denes smaya hic kilo yapmıyordu, ilkten onu kulandim. Ama aptamil cok kilo yaptı. Hicte fos deil valla 😅
kaderatay Bebeğiniz sizi emmek istemiyorsa muhtemelen biberona alıştığı içindir. Biberon kolay geliyor çünkü. Pes etmemenizi öneririm. Benim bebeğim doğuştan sarılıklı bir bebek olarak dünyaya geldi 21 gün boyunca hastanedeydik her gün ışın tedavisi aldık. Bu süre zarfında beni hiç emmedi desem yeri. Göğsümü ağzına değdiriğim an kıyametler kopuyordu. Avent’in göğüs ucu silikonuyla buldum çözümü. Sözün özü sütünüzden değerli hiç bişey yok. Bebeklerimizin en sağlıklı yetiştirmek için sabır 🙏🏻
Bendeanneoldum Denes değişiyo duruma göre canım bazen 90 cc baze 60 cc veriyorum ezmiyorum önce bakıyorum doymuyo huysuzlanıyosa 60 cc veriyorum bitirmediği zamanlar oluyo gece uyutcam zaman da 90 cc veriyorum