Denes ben sma kullanıyorum dogduklarından beri bebelac ve evolvia yı denedim ama asırı gaz yaptı ve sanırım evolvia da balık yagı kokusu cok sideetliydi bana göre .. benim ikizler 2300 ve 2480 dogdular 3 aylıkken 6 kilo be 5.5 kiloydular ... cok fazla degistirmemeni tabsiye ederim hangisiyle baslarsan onla devam edersen daha iyi olur. Cünkü bebişlerin vücutları değişimi sevmiyor .. nacizane fikrim