minislerin_annesi aynı ben 😃 oğlum 4 aylıkken hamile kaldım 2 aylık hamileydim öğrendiğimde şuan biri 21 aylık diğeri 7.5 aylık. Açık konuşmak gerekirse çok çok çok zor buna baştan kendini hazırla hele ki benim gibi yardımın yoksa eşinde dahil. Geçen gün sinir krizi geçirdim uyku yok yemek yok. Birde benim ikisi de sezeryandı ilk doğumum harika geçerken ikinci de 15 gün desteksiz sağıam soluma bile dönemiyordum dikişlerin hep patlamıştı hamileliğimin son aylarında. Ama şöyle de bir gerçek var ikisi bir arada çıkıyor gerçekten. Tüm zorluklarıyla beraber alışıyorsun bir zaman sonra. Ben büyük bebeğimle çok ilgilenemiyorum kendi kendine büyüyor bazen gün içinde yarım saat biel oturtup oynayamıyorum ona çok üzülüyorum. Dışarı çıkarıp gezdiremşyorum bu güzel havalarda bile evde kaldık hep. Büyüyüp gidiyorlar ama kolay değil canım Allah bağışlasın