İki kızımın arasında 2 yaş var. Bana göre çok kısa bir ara . İkinci kızıma hamile kaldığımda birinci kızım 15 aylıktı çok ağlamıştım üzülmüştüm . Şimdi biri 3 yaşında biri 1 arada bir beraber oynuyorlar çok zor oluyor benim için ama büyüyorlar bir şekilde şükür . etmek gerek gerçekten iyiki eşim aldıralım diyince onu dinlememişim .. ama doğumdan sonra lohusa psikolojisiyle aldırsa mıydım yapamıyorum fikri geliyor o size de gelecek gayet normal biraz büyüyünce o fikirden pişman oluyorsunuz . Her halükarda 2 çocuk yapacaktım ha şimdi ha 5 sene sonra aynı şeyleri yaşamak diyorsunuz iyiki olmuş 🥰