Damlafatma GayeMevsimMeral_ buradaki hiç bir yorumu okumadım. Zaten başlığı görünce ne konuşulduğu anlaşılıyor. Sizin ne yazdığınızı da bilmiyorum. Sadece bebeği kilo almayan anneler için empati yapmanızı rica ediyorum.
-Ozge- Araslarcaaa Erkek bebek 12 aylıkken bakıldı 10kg 78cm idi şuan 13 aylık güncel kilosunu bilmiyorum. Benimde komşum oğlu ile kıyaslıyor onunki bizden 1 ay küçük kilosu daha fazla hiç sevmiyorum şu kıyaslama olaylarını onun oğlu oturduğu yerden kalkıp bir oyuncağı almaya gitmiyor benimki 1 dakika oturmuyor her bebek farklıdır sonuçta kilosuda olması gereken seviyede dedi doktor sağlıklı olsunda gerisi hiç mühim değil
Aydansa Araslarcaaa canım benimkiyle aynı bebeğin ve benmki 7 kilo sıkma canını her çocuk bir değildir
Edis07 Araslarcaaa benim bebegim 5 bucuk aylik oldugunda yani 2 hafta once tarttik 9 kilo 300 grdi. Yani sizinkiyle pek farki yok ve doktorum fazla yedirme dedi obezit olur dedi. Goren herkesde masallah nasilda tontik diyorlar. Bence 4 aylik ve 11 kilo hastalik derecesi kilolu. Yani onunla ovunmemeleri gerek bence
Mives123 Araslarcaaa benim ki 3 ay üç gün Araslarcaaa 3 ay 7 kilo benim oğlum sütüm pek olmadığından mamayla besleniyor. İlk ay sadece süt verince baya düşmüştü şimdi iyi. Tabi şişiriyor mama sağlıklı olsunda kilo konusuna takılmıyorum
AynurM Peki ben ne yapiyim o zaman? Kizim 6 aylik 7045 qram. Dogum kilosu 1980 qram. Onemli olan saglik problemi olmasin. Ayrica 4 aylik bebegin 11 kilo olmasi hic de normal degil.
Ayseguldeva AynurM bebişlerimizin doğum kilosu yakın benim oğlumda 6 ay 28 günlük 7500 kilo 66cm boy 🤲🥰 1960 gram doğmuştu.
mucizem_200921 Araslarcaaa 🤣yeminle bıktım şu etrafın zayıf bu çocuk az demelerinden sizene ya doktor iyi dediktn sonra neyin yorumu kilolu olsa bak büyüse obez olck derler diyet yaptır derler zayıf olsa daya yedir derler hiç te zayıf değil bacım 15 aylık 10 kilo 300 grm
25_ronik Benim kızım 9 aylık 7.600 kilosu ek gıdayada başlamamıza rağmen kilo almıyor. Gören herkes çok zayıf diyor. Nasıl kilo aldırabilirim bilmiyrm 😔
Mara-Asya1 Araslarcaaa Maşallah gayet ideal aldırmayın kimseye benimde psikolojim bozulmuştu 2 gündür toparladim,benim 5 ay 5 gunluk 7800 gr 67 cm 🙂Allah bağışlasın çocuklarımızı 🙏bebisim kiz 🙂
Kumsalbebek1 Bebeğim kiz 6 aylık 7.400 gram anne sütü aldı yeni ek gıdaya basladik bende 35 yaşındayım 47 kg 😁😁 zayıf kişiler bence daha sağlam oluyor banada çok zayifsin sütun olmaz diyorlardı iki çocuk büyüttüm 2 yılda güzel emdiler bu insanların başka işi gücü yok her zaman birşey buluyorlar takılmayın hayat kısa bunları dert etmeye değmeyecek kadar kısa
Nildamoms Kumsalbebek1 bende dogumdan cikinca kendi kiloma dusunce laf etmislerdi ee sadece cocuk aldi hamilelik boyunca ben almak zorundamiyim kaldiki 6 ay kusmus insanim ve yapimda fit olmustur herzaman. Ama insanlar yargi dagitmak icin her daim birsey bulurlar
aysun35elmas35 Araslarcaaa 25 aylık oğlum 11.4 kilo jshhdjajeja bizde mi sorun var anlamadım ben ilk oğlum anne sütüydü belki ondan hep zayıf gitti diyodum ama şimdi kızımda da hem mama hem meme gidiyorum ama yine öyle tombik bebek değil tamamen genetik bişey bu sütle alakası yok
Duruzeynep123 Araslarcaaa merhaba canım onlarin söylediğini takma bence çünkü çocuklar o dönemlerde biraz hareketli olurlar ve bu yüzden zayıf olmaları normal eyer sağlığı yerindeyse kimin nedeigini takma bu sana sadece hastalık olur ve çocuğunu da etkiler
Twinlife Böyle postlara anlam veremiyorum neyin kıyaslamasını yapıyorsunuz . Doktorunuz sağlıklı diyorsa öyledir. Kilo değil gelişim önemli bebeğinin motor gelişimi, zeka gelişimi her bebeğin gelişimi farklıdır.
Yigit-ve-Annesi Araslarcaaa hayır bebeğin uzun oldugu için zayıf duruyor gayet iyi kilosu bizde 5 aylıkken 9 kiloyduk ama boyumuz 63 dü 🤭 çok kilolu duruyordu obez dediler hatta boyu kısa oldugu için extra kilolu duruyordu senin bebeğin de uzun oldugu için zayıf duruyor canım