Araslarcaaa boy kilo ve baş çevresi her ay ASM izleminde yapılıyor. Burada insanların söylediği koca karı hurafelerini kesinlikle dinlemeyin ve bebeğinizin gelişimini şak diye gösterecek bir tablo var persentil tablosu oraya bakarak bebeğinizin kilosu boyu ve baş çevresi normal aralıkta mı yoksa düşük ya da yüksek mi direkt olarak görebilirsiniz. Fazla kiloyu sağlıklı olmak zanneden tayfayı anlamıyorum ve sanırım asla da anlamayacağım. Ha bir de en çok gıcık olduğum şey “sütün yaramıyor” al sen emzir o zaman belki seninki yarar diyip çocuğu vereceksin bu salakça cümleyi kuran hadsizin kucağına. Anne sütü mucizevi bir besin, bebeğin o anki ihtiyacına göre içeriği oluşan bir besin. Ne demek sütün yaramıyor. Ağzına kürekle vurasın. 😒