Benim kızım 1 yaşında farkettim sol gözünde dışa kayma bir kaç doktora gittik görmesinde sıkıntı yok şükür kapama ve gözlük tedavisi denedik oda olmadı şuan ameliyat düşünüyoruz doktorumuz okeylerse 2.5 yaşında hemen olucaz şuan 2 yaşında gözlük olayı biz çok zorlandık hemde çok zar zor neler neler yaptık ama yok olmadı 4 ay zor dayandı