Asliko merhaba bizim 9 numaraydı gözleri ama kayma olmadığı için, ikisi de eşit bozuklukta olduğu için ve gözleri 5 in altını görmede tolere edebilir dediği için dr umuz 5 numara ile gözlüğe başladık. 4ile 6 ay arası sürekli kontrollere gittik. 9 aylıktı ilk taktığımızda şuan 29 aylık ve Şuan gözleri 4,5 numaraya düştü gözlük camları da 2 numaraya. Dr umuz bize hiç düşmez demedi okul çağına kadar gözlükten kurtuluruz inşallah dedi. Nitekim 20 ayda yarı yarıya düştü şükürler olsun.