Kikiriki Ssuullee yok çok şükür biz yanyanaydik tam 29 günlüktük doktor 28 günlük olsaydı küvezdi ama hastane protokolüne göre şuan yanyana kalabilirsiniz dedi biz serviste beraber kaldık
Ssuullee Ssuullee benimde bebeğim bir aylık yoğunbakımda şimdi inşallah biran önce toparlar servise çıkarırlar
Ssuullee Pol benimde bebeğim bir aylık yoğunbakımda şimdi inşallah biran önce toparlar servise çıkarırlar
Pol Ssuullee Toparlar inşallah kısa sürede. Doktorumuz anne sütünün en iyi ilaç olduğunu söylemişti. İmkan varsa sağıp götürün hemşirelere verin
Pol Ssuullee 3 saatte bir mama saatiydi ben de hep sağım yaptım götürdüm o vakitlerde. Solgarın brewers yeast b12 tabletini kullandım sütüm artmıştı
HsnBeha @Buseavcii_12 oğlumda geçirdi Rsv virüsünü. Bizde de ateş olmadı çok şükür ama hırıltılı soluk, öksürük, burun tıkanıklığı vardı. Buhar kullanıyoruz hala maşallah daha iyiyiyiz.
Ssuullee Pol bende bugün Bestlak damla aldım onu deniyorum birde Dilruba hanımın çayı artmazsa onu da deneyim sağolun