Banunur 11 ay 21 gunluk bi kac gun once doktora goturdum benm otizm suphem falan yoktu. Otizm belirtileri cok net sekilde belli olur oyle tekerlekle falan degil sadece emin olun anlarsiniz bi tuhaflik oldugunu. Benm bebegim babildamiyor yani hic hece ses cikarmiyor. Norologa goturdum psikiyatriye yonlendirdi. Psikiyatri otizmden mi suphelendin direk dedi. Hayir dedim cok rahatim o konuda. Ama belki dikkat eksikligi uyaran eksikligi olabilirmi dedim. Cok guzem vakit gecirdi oglumla cok guzel ilgilendi muayne etti sorular sordu. Hatta bana sizin belirtilerinizi goren anne babalar hemen otizm diye geliyorlar dedi. ( Parmak ucu basmasi konusmamasi alkis by by gel gel hic birsey yapmamasi gibi gibi bir suru sey var) ama ben hic kalbimi bozmadim oyle birsey dusunmedim. Benm oglumda teker ceviriyor camasir makinesi izliyor surekli kapi acip kapatiyor. Acilan kapanan seyleri cok seviyor ama bu aylarda bebekler kesfetmeye basliyor. Bunlar cok normal. Normalde boyle seyler gorunce direk ters tepki veririm ama nedense size aciklama yapmam gerektigini hissettim. Kisacasi demem o ki doktor ne kadar bilinclisin olmustu hatta dediki bu cocukta ne otizm ne dikkat eksimkigi ne uyaran eksikligi hic birsey oldugunu dusunmuyorum dedi. Gelisim testi yapildi. Tv vermistim vi donem ona ve genetige bagli olarak gec konusma olacak dedi. 1 ay sonra kontrolumuz var o zamana kadar gorevler verdi ve inanirmisiniz bebegim 3 gunde oyle gelismeler gosterdi ki anlatamam. Ayy cok uzun oldu ama bitiriyorum. Ozetlemek gerekirse otizm belirtileri cok net ve katidir cocuk surekli pasif durumdadir. Oyle bazen yapti diye otizm olmaz cok net anlasilir youtube dan falan izlerseniz anlarsiniz demek istedigimi.