Banunur İyi akşamlar hanımlar bebeğim 11 aylık olmak üzere son günlerde eline arabasını verince sürünerek itekliyor ve tekerleri ile oynuyor dikkatimi çekti otizm aklıma geldi başına gelen oldu mu acaba bilgi verir misiniz?
Birdunyabircennetannesi Banunur Her şeyi otizme bağlamayın lütfen araştırın otizimi Lütfen. Tek bir belirtiyle otizm mi diyemezsiniz lütfen. Ve çocukların dönen şeyler ilgisini çekiyor genel olarak.
Dilruba_1 Banunur eline arabasını verince sürünerek itekliyor ve tekerleri ile oynuyor dikkatimi çekti Sürünmesi ve tekerle oynaması normal değil mi Aksine bunları yapmaması anormal olurdu sanırım Ki tekerler çocukların dikkatini fazlasıyla çekiyordur döndükçe
Banunur Deletedmom_78 öylemi sevindim suan ilk bebek olunca en ufak birşeyde tedirgin oluyoruz tecrübesizlikte olunca böyle oluyor teşekkürler cevapladiginiz için
PurpleTail Banunur otizm bir hastalık değil sendromdur. Sizin çocuğunuz belirttiğiniz şey tipik bir gelişim özelliği dert etmeyin.
Merdumgirize Banunur her çocuğun dönen şeylere ilgisi olur ki bi şey dönünce bende durup odaklanırım. Sadece bu belirtiyle otizm olur diyemeyiz bence. 🌸
Banunur Birdunyabircennetannesi tabiki de baktım ama dönen seylere ilgi olduğunu da okudum aklıma takıldı ilk bebek ve tecrübesizlik sizlere sora sora öğreniyoruz teşekkür ederim bilgi verildiğinjz için
Banunur Merdumgirize haklısınız ama işte son zamanlarda yapınca dikatimi çekti teşekkürler bilginiz icin
sadeturkvatandasi Banunur google —> otizmin belirtileri enter. Yazınca en önemli belirtisinin göz teması olmaması ve seslere karşı duyarlı olmaması olduğunu görürsünüz. Ne yapsın bu çocuklar ya arabanın tekeriyle de mi oynamasın bu annelik evhamı değil başka bir şey neyse bişey demiyorum.
Ensareda sadeturkvatandasi Siz ne diyorsunuz Allah aşkına? O kadın bilmiyormuydu googla sormayı ne yani başkalarına sorup içini rahatlatmak istemiş olabilir böyle saçma sapan yorum yapacagınıza yapmamanız daha yerinde olur. Kimse böyle şeyleri duymak için post açmaz herkes sizin gibi düşünmeyebilir korkabilir annelik evhamı tecrübesizlik de olabilir . Siz nasılsanız öyle devam edin kimseye boş konuşmayın lütfen.
Gokyuzunde2 sadeturkvatandasi kadın belki başka aynı yasta çocugu olan annelerden fikir almak istemiş olabilir. Kendi iç sorunlarınızı başkalarını tersleyerek çözemezsiniz.
Banunur sadeturkvatandasi ben bu postumun tamamen annelik üzerine olduğunu düşünüyorum.bizlerde biliyoruz internete yazmayı ama buradaki insanlar gerçek deneyim sahibi olanlar başlarına gelenleri anlatıp yardımcı olmak asıl amaç sizin yaptiginiz şuan gereksiz yorum yapmak olmuş
sadeturkvatandasi Ensareda istediğimi düşünür istediğimi söylerim sen mi karar vereceksin nereye ne yazılacağına asıl sen boş konuşuyorsun istediğin kadar ağla yinede isteyen istediği yorumu yapacak sen hangi köyün ağasısın ablam bi onu deyiver hele?
Srez Banunur Benim yeğenim otizm böyle anında farkedilemeyebiliyor tekerleği döndürmesiyle falan alakalı değil daha çok farklı hareketleri oluyor daha farklı davranıyorlar belki çocuktan çocuğa değişiyor olabilirde Allah bebeğinizi korusun sağlıcakla büyütün inşallah
Dilruba_1 Srez mesela ne tip farklı hareketleri oluyordu klasik bildiklerimiz dışında ? Erdemalp tv kaç aylıkken ne kadar süre izliyordu acaba