Umut2019 Xadijahh13 3 yaş iki aylığız 94 cm oğlum çocuk dr endokrinolojiye gösterin dedi endokrinoloji el bilek grafisi çekti kemik yaşı ve takvim yaşı uygunmu birbirine diye sonuç pazartesi çıkacak 😞 bizimki de yaşıtlarına göre geriden geliyor
Ngss Umut2019 bizde takipliyiz aynı kızımla 1 sene geriden dedi doktor üzülmeyin 1 sene geç uzuycak takı ergenliğe girene kadsr inşallah geriden geliyordur ileri ise yada yasitiysa sıkıntı
Dilaylaa Boyu biraz kisa geldi bana açıkçası kilosuda bir tik az , üç yaşında kızım 109,110 cm gibi birseydi kilosuda 15,16 kg gibiydi . Çocuk doktoruna gidiyor musunuz
Dondurmalikahve Dilaylaa 110 cm 3 yaşındaki bir kız çocuğuna göre uzun bir boy sizde uzunsanız anne baba olarak boyu uzundur oğlum şubatta 4 yaşını dolduracak 104 santim falan geliyor şu an %60 gibi bir şey de gösteriyor boyu persentil tablosunda.
Dilaylaa Dondurmalikahve ben kisayim aslında babası biraz uzun ama doğduğunda da boyu uzundu genelde . Ama üç yas için 94 cm kısa gerçekten biraz . Tabiki genetik olabilir ama doktor kontrolu en iyisi.
Dondurmalikahve Dilaylaa Bir doktor var persentil tablosunu paylaşıyor ona baktım. Bir de buranın persentil tablosuna baktım normal gözüküyor erkek çocukları bir de ergenlikte de boyatabiliyor ama tabii doktoru en iyi bilgiyi verir.
Kutay_22 Dondurmalikahve rabbim sağ, sağlık versin. Boy, kilo her sey değişiyor. Tüm evlatlarımızı korusun inşallah 🌺🌺
OptimusPrime Xadijahh13 Boy kilo orantısı genetik birazda sizde durumlar nasıl? Doktora falan gittiniz mi? Benim kızım yaş 3 aylık 105 cm 15,5 kg idi en son. Şuan 4-5 yaş giydikleri tam oluyor kendisine. 108 cm falan diye düşünüyorum. Kilosu da güncel 15,5
Bebisannesi Benim oğlumda 3 yaş 3 aylık ufacık 11 kilo boyuda kısa olcmedim ama burda doktorlar normal diyip gönderiyor süt iciyor yemek yemiyor dolayısıyla kan yok çıkmıyor tahlil verirken de zor oluyor