3 yaşına 2 ocakda girecek 14 kg 100 cm kız cocuk ama cok zor yiyor hep kuru seyler yediği için kabızlıktan kurtulamıyoruz yemesine göre iyi bence ama biz kısayız diye ben hep balık yagı verdim o biraz uzattı gibi balık da sever yer annelik cok zor cok saglıgı yerinde ise cok takma persentıl da geride ise doktora danış bence ama erkek cocugu ergenlikte birden uzar