Bu aradaki tüm annelere yazıyorum güzel anneler kendi tecrübemi soyliyim 3 aylıkken Fark ettim kendisi çok beyaz pek belli olmaz ama fark ettim gittim cildiye drun biri patoloji sonuçsuz konuşamam dedi ama vitiligoya benzemiyor dedi vitiligo çok keskin sut beyazı bir renk oluyormus başka Dr a gittim oda aynini söyledi vitiligo dehil dedi iyot eksikliği yuzunden oluyormus büyümez ve dağılmaz ten pigment oturmamış dedi yani böyle bebeklerinizde vitiligo varsada isin tedavisi vsr onla vücut rengini eski hale getiriyormuş ve cikdiye Dr un yazdığı dünya kadar kortizon ilaci vardi hepsini yılmadan kullandım o beyaz leke biraz daha kendi rengine döndü çevreyi dinlemeyin mutlaka Dr ne yazdıysa kullanın oyle zararlı olsa zaten yazmazlar ve mutlaka 2 3 dr gezin