gocebebirbayan simmmdiii muayeneye giriyorsun koltukda otururken iki gozune damla damlatiyorlar. Biraz bekleyip tekrar damlatiyorlar. Biraz bekliyorsun bu damlalar goz bebegini buyutmek icin ve anestezi icin hic birsey hissetmemen icin. Bole dişci koltugundan biraz daha egik bir koltuk var hemen oturuyorsun gozune bir aparat takiyorlar kapatamaman icin . Sonra tek tek yapiyorlar önce bir goze halka koyuyorlar burda hafif bir baski hissedeceksin aci degil bak baski sadece. Retinayi tek seferde jilet ile cik cik die kaldiriyorlar. Burda sana diyorlarki simdi bi 20 sn cok cok az goreceksin tam tepende bir kirmizi nokta var oraya odaklan dicekler. Merak etme gozunu zaten hic bir sekilde oynatamiyorsun yani ya bakamazsam ya baska yone bakarsam falan die bi derdin olmasin. Neyse tependeki kirmizi noktaya bak icinden 20-30 sn bak bir lazer cizgisi gorunecek orda cizzz cizzzzzz die bir takim lazer sesleri duyacaksin. Sonra hizli bir sekilde retinayi sanki bir tül örtuyorlarmis gibi kapatiyorlar. Sonra bu islem diger goz icin uygaliyor. Sonra Gozun acik kamasi icin kullanilan aparati kapatip. Hadi bakalim gecmis olsun diye kalkiyorsun kalktigin anda gorusun cok guzel sadece tepende hastane isiklari biraz fazla parlak geliyor gozune. İslem bitince Gozun icin herhangi bir bez tampon falan kapatmiyorlar. Bitirdikleri gibi kalkip kapidan cikip artik kim bekliosa disarda onun yanina yuruyerek gidiyorsun sonrasinda bellirli saatlerde kullanman icin gerekli damlalar var onlari kullaniyorsj. Bitti gitti. En komigi şoyle diyeyim hic korkma ve inan su operasyon suresini özetlersek wc de yada duşta daha uzun kalmisligim var 😄