Markette çalışırken oldu gözlerim böyle , kasa da ekrana sürekli bakmaktan. 1,25 miyop olduğumu öğrendiğimde ailem baskı yapa yapa gözlük taktırdılar 6 sene önce. Zamanla derece derece yükseldi. 6 ay önce de 3 e yükselmişti derecem, şuan yine yükseldiğine eminim gözlüklerimden. Erkek kardeşim gözlük takmadı onun ki 1,25 de kaldı. Benden önce miyop olmuştu o da. Kızlar lens takıyorum gözüme batıyor. Gözlük sevmiyorum. Hepsini geçtim yükseliyor derecem. Ne yapıcam böyle ya. Sizler de durum ne Allah için yazın 😔