OzyB ya bende ameliyat devlet hastanesinde olacağım çok yüksek ihtimal çünkü gerçekten ülkenin en iyi hastanes. Ama kemoterapi için sanırım özelde devam edeceğim kardeşimin arkadaşlarının oldugu yere gidelim diye konuştuk o dönem kendimi sadece iyi hissetmek ilgilenilmek istiyorım. Bakım ücretine gelince biz evimizi şuan ailemin yanına taşıdık. İki valiz bir çanta.. kendi evim başka bir şehirde kapatmadık. Eşim burdan çalışacak. Annem bana ve oğluma bakacak. Onun almasını çok isterim. Ev kendinlerinin babam emekli onların durumuna göre mi çıkıyor yoksa bizim durumuza göre mi. Bizim evimiz kira eşim çalışıyor asgari ücretten yüksek maaşı . Ama çıkar mı acaba