minimalanne istanbulda mısınız? Vahit özmen cerrah florence hastanesinde ve sonrasında takip ve kemoterapiler için yeşim eralp doktorlar bunlar alanında en iyileri. Öncelikle vahit hocayla görüşmelisiniz o sizi daha sonra yeşim hocaya yönlendiricek. Ama sigortanız şuan kapsamıyorsa onu bilemicem özel hastanelerde evet tedavi süreci çok konforlu oluyor ama maddi açıdan çok zor. Başta ameliyatla tümör alınır sonra gerek görülürse kemoterapi ve radyoterapi. Her kemoterapi alanın saçları dökülmüyor alınan miktar önemli burada. Normal hayatınıza devam ediceksiniz öyle düşünün kendinizi rahatlatın. Ben annemi kemoterapiye götürürdüm sonra çıkıp dışarıda yemek yerdik veya deniz kenarına gider otururduk kafamız dağalsın diye. Buradaki tek ve en önemli konu küçük bebeğinizin olması. Çocuksuz olsaydınız eve gelir yAtar dinlenirdiniz bu kadar basit aslında. Ama önceliğiniz bebeğinizin olduğu için size bu süreçte bütünüyle destek olacak birisi lazım aslında tek ihtiyacınız olan bu. Canınızı sıkmayın herşey Allahtan. Allah gerçekten beterinden saklasın bu bişey değil. Böyle düşünün içinizi rahatlatın. Ben annem bu hastalığı geçirirken çok sarsıldım çünkü bilmiyordum bizi çok kötü günler beklicek sanıyordum veya anneme bişey olcak. Neyseki sizin bebeğiniz küçük o hiç anlamadan siz bu hastalığı yaşayıp bitirip hayatınızdan çıkarıcaksınız. Çok çok güzel günler yaşamanız ve bebeğinizle birbirinize bir ömür sıkı sıkı sarılmanız dileğiyle🙏🏻