Biz dün bexero birinci dozu yaptırdık doktorumuz ne kadar erken o kadar iyi dedi. 5 aylığız. Ben baya yan etkilerinden endişeliydim ateş vs çok duymuştum doktorumuz olursa kontrol edilemeyecek ateş olmuyor calpol ile düşürürz zaten imkanınız varsa hemen yapalım dedi. Şükürler olsun ateş vs olmadan atlattık :) kalan 7 ve 13. Ayda bexero, 9 ve 13. Ayda menectra.