Adaoykum mrsjale menenjit aşısı için en erken 7. ay Daha önce başlarsanız aşı miktarı artar 7 ay 6 günlüğüz Bi hafta önce ilk dozumuzu olduk çocuk doktorumuz bu şekilde söylemişti.
mrsjale Adaoykum yani 7. Ayda başlayıp kaç doz yaptıracaksiniz toplamda ? neyse ben bizim doktorun dediği gibi 6 doz yaptircam aşıları eczacimiza toplu alıp kenarda tutucam da o yüzden soruyorum aslında sağolsun sürekli zamlaniyo isterseniz toplu alın burda muhafaza ederiz günü gelince yaptırırsınız dedi
mrsjale 2626 kesinlikle bende aşılarını yaptırmaktan yanayım zaten yaptircam sadece neden hep farklı doz yaptırıldığını anlamaya çalıştım 😊 yoksa kesinlikle çok ciddi bi hastalık Allah korusun bebelerimizi keşke bu kadar pahalı olmasaydı gücü olmayan anne babalar napsin üzülüyorum valla
2626 mrsjale 1 yaşına kadar zamanı varmış sadece iki doz arasında biraz zaman olması gerekiyormuş şimdi ben ilk dozunu 9.aysa yaptırdım 2.dozu 11 de yapalım dedi doktorumuz 3.dozunda 1 yaşına girince dedi o şekilde konuştuk sanırım kesin ayları yok illa o ayı geçmeyelim diye
gulshen mrsjale 1 yaş altındaysa 3 doz nimenrix 3 doz bexero yani 6 doz oluyor. Ben mesela nimenrix 3 dozu yaptırdım 1 yaştan önce bexero yu hals yaptırmadım 2 yaşında şuan müsait zamanda onu da yaptırıcam 2 yaşı geçtiği için 2 doz yapılıyormuş. Yani biraz yaşa da bağlı kaç yaşında bebeğiniz
mrsjale gulshen daha 2 ay 21 günlük anladım ama yasa bagliymis bende neden böyle herkes farklı yaptırmış diyodum teşekkür ederim bilgi verdiginiz için 🌼
Ftsbzdgg Peki yaptıranlara sormak istiyorum bizim doktorumuz açık açık evet ağır bir aşı demişti ne gibi yan etkiler oldu acaba?
ceybug Ftsbzdgg ilk dozda bisey olmadı 3 gün önce 2.doz yaptirdik gece hiç uyumadi ağladı sürekli dişte çıkaracak ikisi bi olunca delirdik
Cocolingo Ftsbzdgg biz bexero 1. Dozda çok zorlandık, ateş çok olmadı ama keyifsizlik sürekli ağlama hali, bacağını hareket ettirmeye çalışınca basıyordu yaygarayı, emekleyemedi 1 gün kadar sonra geçti
1MahurunAnnesi Ftsbzdgg nimenrix çok etki yapıyor 1 hafta huzursuzdu hatta ilk gece ateşi düşüremedik ağlamasını durdurmak için arabada gezdirdik. Bexsero da yan etki olmadı
Ftsbzdgg Cocolingo keyifsizlik huzursuzluk beni korkutmuyo aşılarda aslında ateşten korkuyorum ben babamız havale geçirmiş küçükken birde doktor ağır bir aşı deyince sormak istedim teşekkür ederim 🙏🏼
1MahurunAnnesi mrsjale bizim de 6 doz 2-2 vurulduk 7 aylığız her iki dozu da erken dönemde başlarsanız koruyuculuğu artar ve kullanım sayısı da artmış olur
Ftsbzdgg 1MahurunAnnesi ahh yavrucuğum ya😞 çok geçmiş olsun Rabbim beterinden korusun teşekkür ederim 🙏🏼