Bugleminannesii bizimde tek odada iki petek var 546 geldi oda eşim sabah işe gidindce kapatıyordu 1 de tekrar acıyordum akşam full açık 48 deydi derecesi baktım olmuyor oğluma uyku tulumu aldım üşümesin diye valla zar zor geçiniyoruz kirada oturamam rağmen mama zaten 250 eczanede 300 geçmiş