Bugleminannesii Sabahın köründe başıma ağrılar girdi bi odada 600tlye ısınmak ne demej ya daha zam gelmedi😭
minikfarem__ Bugleminannesii kaçta açıyorsunuz ki? Benim 4 odam ve banyom açık 1300 mü 1100 mu ne ödemiştim sanırım geçen ay
Birkullanici Bugleminannesii biz iki katlı evi 40 da yakıyoruz 850 gelmiş .tek petek yanınca daha çom geliyoe diye duymuştum
Bugleminannesii Dondurmalikahve doğalgaz sobasında rakamlar var 4 e ceviriyoz o da çok nadir genelde 3de duruyor bazen o bile soğuk geliyo
Dondurmalikahve Bugleminannesii 2 katı 48 de yakıyoruz ve 1800 geldi asgari ücrete zamda geldi faturamız 4000 bine kadar çıkar artık.
Bugleminannesii Dondurmalikahve valla 50de yakmaniza bişey kalmamış cidden o derecede yakmaya uygun gelmiş bence 40da yakmayla bana o para gelir çünkü
littlemermaid22 Bugleminannesii bizim 3 bazen 4 oda açık 975 tl geldi eviniz yalıtımlı değil galiba allah hepimizin yardımcısı olsun 😔
Ysgl26 Doğalgaz sobası hem ısıtmıyor hem çok enerji harcıyor.kombide 3 odamız artı banyo da yanar 40 ta 1 aydır 800 geldi faturamız
Bugleminannesii Ysgl26 ben tam tersi düşünüyorum 40 petek yakarsak isinamiyoz Şubat Mart ayında yaktım geçen sene çünkü. O zamanda doğalgaz sobası ve petekler dahil 850tl odemistik