Tugce122 hastanelerde böyle maalesef . Biz hem bu yüzden hemde hastanelerin saçmasapan kurallarından dolayı özel muayenehanesi olan bir doktora geçiş yaptık . Arkadaşımızın kızı havale geçirdiğinde gece 3 te bile görüntülü arayıp ne yapması gerektiğini tarif etmişti , muayeneye gitmeden bile çözüyor herşeyi