Benim bebegimin doktoru ona bir konuda hatirlatma mesaji atmamiz icin aksam 8.30 gibi yazin daha rahat telefona bakabiliyorum demisti. Gün icerisinde inanilmaz yogun oldugunu bildigim icin cok acil bir sey olmazsa yazmam, aramam. Evet özel hastane, doktorlara ulasmak, daha kaliteli hizmet almak icin gidiyoruz ama onlarin da bir hayati var. Arada umursamayan cürük elmalar vardir illa ki telefona bakip umursamayan. Doktorunuzu degistirin bence sikayet pek saglikli bi cözüm olmaz gibi..