MelindaMelisa dimi cok tesekkur ederim
Caniiimoglummm hayır yanlış biliyorsunuz. Ağız yoluyla alınacak şurubu da var
Prensannesi56 bizim 3üncü günümüz ama ilk gün daha iyiydi bugün daha fazla öksürüyor
Dabulunoktacom dokdorunuza mutlaka sorun